قیمت سمعک زیمنس

قیمت سمعک زیمنس

قیمت سمعک بسته به نوع آن و امکانات تعبیه شده در آن متفاوت است. همچنین از آنجاکه سمعک یک وسیله پزشکی است که بایستی بصورت مستمر در طول زمان بیداری فرد به فرد کم شنوا خدمات ارائه کند و همچنین دائم در معرض واکس گوش، رطوبت و سایر عوامل محیطی می باشد، کیفیت خدمات پس از فروش در قیمت نهایی سمعک بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
در حال حاضر سمعک های ساخت کمپانی زیمنس همه از نوع دیجیتال می باشند. سمعک های دیجیتال زیمنس حتی در پائین ترین رده از فن آوری هوش مصنوعی برخوردارند و همچنین این سمعک ها بصورت مقاوم در برابر آب با ۶۷IP تولید می شوند که کیفیتی بی نظیر را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. اولین سمعک کاملاً ضد آب دنیا (Aquaris) با ۶۸IP نیز توسط زیمنس به بازار عرضه شده است.
بعلاوه زیمنس تنها کمپانی سازنده سمعک های فراهوشمند است که با امکانات بی نظیر کیفیت صدایی بی همتا را برای کاربران خود هدیه کرده است. با توجه به رده محصول قیمت سمعک متفاوت است.قیمت سمعک بصورت کلی به شرح زیر می باشد:

سمعک دیجیتال تیریمیری سمعک دیجیتال هوشمند        سمعک دیجیتال فراهوشمند

زیر ۱ میلیون تومان

تا ۲ میلیون تومان

بالای ۲ میلیون تومان

برای سمعک هایی با قیمت بالا شرکت فن آذرخش تسهیلاتی را بدون بهره برای متقاضیان با شرایط خاص در نظر می گیرد. جهت استفاده از این تسهیلات می توانید به شنوایی شناس خود مراجعه فرمایید.
کلیه سمعک های زیمنس با ۲ سال وارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش ارائه می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.