کلینیک شنوایی شناسی بیمارستان میلاد

کلینیک شنوایی شناسی بیمارستان میلاد

بیمارستان میلاد که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است در مجاورت اتوبان همت، اتوبان حکیم و برج میلاد تهران واقع شده است. بیمارستان فوق تخصصی میلاد به منظور تأمین بخشی از نیازهای درمانی ایران و بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی، در تیر ماه سال ۱۳۸۰ افتتاح گردید.

بیمارستان میلاد دارای بخشهای متعدد تخصصی و پزشکان مختلفی می‌باشد که با توجه به رایگان بودن خدمات برای بیماران بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی (کلیه مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار بیمه شدگان تأمین اجتماعی قرار می‌دهند) با استقبال بیمه شدگان مواجه شده‌است.

شرکت فن آذرخبخش شنوایی سنجی بیمارستان میلادش نماینده رسمی سمعک های زیمنس آلمان از شهریور ماه ۱۳۹۵ مدیریت بخش شنوایی سنجی این بیمارستان را بر عهده گرفته است. هدف اصلی فن آذرخش  ارائه خدمات مربوط به اختلالات و بیماری های سیستم شنوایی و تعادل به مددجویان و مراجعین محترم در بالاترین سطح کیفی است.

این مرکز جهت رسیدن به این هدف صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و سعی نموده با تجهیز کردن خود به آخرین تکنولوژیها و پیشرفت های علمی روز دنیا در زمینه های شنوایی، تجویز و تنظیم انواع وسایل کمک شنوایی و سمعک، ارزیابی و درمان اختلالات تعادلی و سرگیجه، بهترین خدمات را به مراجعین خود ارائه نماید.   ارائه خدمات و انجام وظیفه به نحو احسن در راس اهداف ما واقع شده است.

فن آذرخش در بخش شنوایی شناسی بیمارستان میلاد با بهره‌گیری از تجهیزات و امکانات پیشرفته و مدرن خدمات مختلفی به گرو‌ه‌های سنی متفاوت از نوزادان تا سالمندان ارائه می کند.  برخی از خدمات این مرکز عبارتند از:

۱- ارزیابی کامل شنوایی (ادیومتری – تمپانومتری)

۲- مشاوره و تجویز انواع سمعک (دیجیتال، هوشمند)

۳- قالب‌گیری گوش جهت سمعک، قالب محافظ صوت و ضد آب

۴انجام آزمون های فیزیولوژیک و الکتروفیزیولوژیک

(OAEs, ABR, ECoG, ASSR, VEMP)

۵- مشاوره،ارزیابی و درمان اختلالات تعادلی و سرگیجه (VNG,vHIT,eSUV)

۶- غربالگری شنوایی نوزادان و بزرگسالان

۷- مشاوره، ارزیابی و درمان وزوز گوش

به امید اینکه بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت حمایت از جامعه کم شنوایان برداریم.

لینک آلبوم تصاویر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.