فناوری و نو آوری ها

فناوری و نو آوری ها:

با نگاهی نو به آینده برآنیم تا با ایجاد رابطه ای نزدیک میان محصولات خود و خصوصیات فردی کاربران، با شما متخصصین عزیز در خصوص ارایه مناسب ترین راه کار در کوتاه ترین زمان ممکن همکاری لازم را به عمل آوریم. ویژگی بارز سمعک های زیمنس کیفیت برجسته ی آنهاست. اگرچه طبقه بندی این محصولات بر اساس دو نیاز عمده کاربران یعنی راحتی و ناپیدایی شکل گرفته است.
پنهان: به طور عمده برای این دسته از افراد دلایل فراوانی به منظور عدم استفاده از سمعک وجود دارد. معمولا این اولین تجربه آنها در خصوص استفاده از سمعک است.مشکل شنوایی و استفاده از سمعک برای این گروه از کاربران امری ناخوشایند است و به عنوان یک نقص محسوب می شود. بنابرین بهتر است تا سمعک این افراد تا حد ممکن کوچک باشد. تقریبا نامریی ویا اساسا شباهتی به سمعک نداشته باشد.
راحت: معمولا این دسته از افراد نگرشی مثبت در خصوص استفاده از سمعک دارند و راحتی شنیداری برای آنها از اولویت بیشتری برخوردار است. میزان پذیرش سمعک در این افراد بالاتر از کسانی است که به دنبال سمعک های پنهان هستند. برای این گروه از کاربران سمعک صرفا وسیله ای ضروری جهت شرکت در زندگی اجتماعی است.
بر اساس این گونه طبقه بندی، زیمنس گستره ی وسیعی از محصولات با قابلیت ها، عملکردها و قیمت های متفاوت ارایه کرده است که به شما کمک میکند تا مناسب ترین راه کار ممکن را به مشتریان خود پیشنهاد کنید.

سمعک binax

  بیشتر بدانید

سمعک binax

  بیشتر بدانید

سمعک binax

  بیشتر بدانید

سمعک micon

  بیشتر بدانید

فناوری bestsound

  بیشتر بدانید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.